You Are Reading

0

Selesai penukaran manual ke auto slide

ArryCode Sunday, February 13, 2011

Alhamdulilah... diatas kesabaran akhirnya aku berjaya juga menukar slideshow ke auto. 
Ini lah hasil kedua aku selepas, mereka template untuk blog true of life

Memang sukar juga pada mulanya, sehingga aku terpaksa bersekang mata selama 2 hari melawat ke blog-blog, ke website-website untuk mencari artikel mengenai slideshow manual ke auto. Tapi semua nya menghampakan, kerana yang aku nak cari adalah tambahan tanpa mengubah style dan design yang ader pada template yang aku gunakan sekarang.

Tanpa banyak pilihan dan letih nya membaca artikel-aritkel yang menyerabut kan kepala aku lagi, Aku ubah sendiri dengan melakukan sedikit kajian dan ..   hhhhhaahah.. aku berjaya. Bak perpatah selagi ada kemahuan selagi tu ada kejayaan. dan hasilnya korang leh tgok

Kepada rakan-rakan, jangan putus harap kiranya kita gagal mencapai apa yang dihajati. Jangan berhenti atau mengalah, umpama kata-kata panglima hang jebat, klau gunung kudaki tetap ku daki jua. Tapi klau dah gunung tu nak kuar lava tak yah ler nak daki juga.





0 comments:



 
Copyright 2010 ArryCode_Blog