You Are Reading

2

Catatan Pertama

ArryCode Monday, January 25, 2010

Assalamualaikum .dan selamat sejahtera pada kekawan yg bukan beragama islam... hihihih,ni ler pertama kali aku mula kan ctatan.. stelah skian lama aku menceburi blog.. aper2 pun aku harap.. hihihhi aku sdri tk boring ngan aper yang aku catat kan.. klau aku boring nescaya korang pun tentu ler boring gak..hihihih

Sebenarnye aku saja nak test minda ni,dah lama tinggal bab karang mengarang ni...anyway saper2 ler yg terbaca journal.. klau korang rasa lawak,lawak ler jadi nyer..hihihiih.

First skali, untuk edisi ctatan kali ni aku nak citer
skit... skit jer,kang byk2 kang melampau plak.. seperti yang korang tahu dalam blog aku ni ader cam2 kategori nyer. untuk articles aku kongsi kan info yang aku rasa menarik ,bernas, berpengetahuan, pengajaran.. so, klau korang ni jenis yang suka menambah pengetahuan boleh ler jenguk2...klau ader pandangan tu, comment ler ...tapi biar ler yang membantu dri menolak..sbb comment korang tu jjuga ler boleh meluaskan pemikiran dan pengetahuan sesama kita...dan dari kebyk kan articles ni aderler org2 yang sudi berkongsi ... jadi klau korang ader articles yang nak pos kan blog ni email ler kt aku...

Skrg ni kita masuk lak bab series dan movie, kedua dua pos ni ader dari citer2 yang aku rasakan best yang aku penah tgok... so, klau ko nak tahu best ke tak.. korang leh ler download. free jer...aku tk minta dibayar pun... tpi klau korang nak bayar pun aper salah nyer.hihihiihihih.gurau jer..lgi satu klau ader mana link yang broken tu sila2 ler gitau..dan tentang kategori yang lain tu , aper kata korang tengok sdri.. hihiihihih

ok ler aku sebenar dah hilang idea ni, biasa ler dah berumur nak wat cam2 ni.. memang berkapan ler jwapan ...anyway thanq kerana menziarahi blog ni, semoga korang happy slalu.. kita sambung lain kali



2 comments:

Anonymous said...

hmmm...bagus bagus...jgn lupa update slalu, baru btul2 berkembang otak dn pengetahuan...huhuhu ;p suh emel tp mane emel add nye??

Arry said...

Arrycode@gmail.com



 
Copyright 2010 ArryCode_Blog